jan 302012
 

Når man tilmelder sig Rejsekortet, bliver man bl.a. spurgt om, “hvilken trafikvirksomhed, der skal administrere din tank-op-aftale”.

Det er da ikke specielt kundevenligt. Hvad rager det kunden, at trafikselskaberne ikke kan finde ud af at fordele de økonomiske byrder og gevinster? ((eller hvad der nu er årsagen til, at kunden skal belemres med valget…))

  2 Responses to “But why?!”

  1. Hvis kunden får nyt betalingskort eller på anden måde vil ændre sin tank op-aftale skal dette gøres i den virkelig verden – hos selskabet, der administrerer aftalen. Eksempelvis kan Karl fra Nordjylland ikke gøre klogt i at vælge Metroselskabet som administratior.

  2. Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt det forstærker mit argument eller ej. For kunden er Rejsekortet jo Rejsekortet. Det er ikke NT eller Metroselskabet…

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

Subscribe without commenting