jan 302012
 

Når man tilmelder sig Rejsekortet, bliver man bl.a. spurgt om, “hvilken trafikvirksomhed, der skal administrere din tank-op-aftale”.

Det er da ikke specielt kundevenligt. Hvad rager det kunden, at trafikselskaberne ikke kan finde ud af at fordele de økonomiske byrder og gevinster?[1]


  1. eller hvad der nu er årsagen til, at kunden skal belemres med valget… [Tilbage]

2 comments on “But why?!

  1. Thomas Rasmussen on said:

    Hvis kunden får nyt betalingskort eller på anden måde vil ændre sin tank op-aftale skal dette gøres i den virkelig verden – hos selskabet, der administrerer aftalen. Eksempelvis kan Karl fra Nordjylland ikke gøre klogt i at vælge Metroselskabet som administratior.

  2. Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt det forstærker mit argument eller ej. For kunden er Rejsekortet jo Rejsekortet. Det er ikke NT eller Metroselskabet…

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

*

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Subscribe without commenting