jan 302012
 

NÃ¥r man tilmelder sig Rejsekortet, bliver man bl.a. spurgt om, “hvilken trafikvirksomhed, der skal administrere din tank-op-aftale”.

Det er da ikke specielt kundevenligt. Hvad rager det kunden, at trafikselskaberne ikke kan finde ud af at fordele de økonomiske byrder og gevinster? 1)eller hvad der nu er Ã¥rsagen til, at kunden skal belemres med valget…

References   [ + ]

1. eller hvad der nu er Ã¥rsagen til, at kunden skal belemres med valget…

  2 Responses to “But why?!”

  1. Hvis kunden fÃ¥r nyt betalingskort eller pÃ¥ anden mÃ¥de vil ændre sin tank op-aftale skal dette gøres i den virkelig verden – hos selskabet, der administrerer aftalen. Eksempelvis kan Karl fra Nordjylland ikke gøre klogt i at vælge Metroselskabet som administratior.

  2. Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt det forstærker mit argument eller ej. For kunden er Rejsekortet jo Rejsekortet. Det er ikke NT eller Metroselskabet…

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

Subscribe without commenting